mplayer a umisteni titulku

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Květen 7 13:21:49 CEST 2003

>Promiňte, ale snad nikoho neurazím: Proč proboha pořád něco řešíte z
>mplayer, když xine tohle všechno umí a funguje bez problémů??? Proto také
>zvažuji přechod na MDK 9.1, protože tak xine je standardně (jediný) a
>funguje (vždy na první spuštění)...

U me je to jednoduche, protoze jsem nikdy od dob RH6.2 nepodarilo xine
rozchodit tak aby se dalo na film koukat. Jede mi silene trhane a pokud ne
tak pada. Zkousel jsem instalace z rpm pro RH, kompilaci ze zdrojaku
(probehla OK), ale vysledky porad stejne. Uznavam, ze je to na zrejme moje
chyba, ale zelezo mam bezne, vse ostatni na tom chodí bez problému,
instalace (nebo kompilace) probíhá bez problému a vysledek nepouzitelný. S
pozdravem RT