mplayer a umisteni titulku

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Květen 7 13:37:35 CEST 2003

Dne středa 07 květen 2003 13:21 jste napsal(a):

> U me je to jednoduche, protoze jsem nikdy od dob RH6.2 nepodarilo xine
> rozchodit tak aby se dalo na film koukat. Jede mi silene trhane a pokud ne
> tak pada. Zkousel jsem instalace z rpm pro RH, kompilaci ze zdrojaku
> (probehla OK), ale vysledky porad stejne. Uznavam, ze je to na zrejme moje
> chyba, ale zelezo mam bezne, vse ostatni na tom chodí bez problému,
> instalace (nebo kompilace) probíhá bez problému a vysledek nepouzitelný. S
> pozdravem RT

Ja jiz nejaky cas xine sleduji. Zpocatku to bylo vazne nepouzitelne,
ale to byly temer vsechny programy pro prehravani dvd (v mem pripade).

Nicmene jiz docela dlouho nemam s xine zadne potize. Jine prehravaci
programy jsem zkousel, ale vzdy tam byly nejake problemy. Samozrejme
ani xine neni bez potizi a mozna na mplayer prejdu.

Avsak co se pouzivani xine na redhatu tyka, jako nejmene problemove
se ukazaly baliky z freshrpms.net (na ftp.linux.cz je mirror). Nainstaluji
a prehrava. Rovnou. Avsak malokdy prehravam neco jineho nez
dvd (vlozene do mechaniky) anebo dv (stazene z kamery).
--
S pozdravem
Ivo Panáček