Apache neserviruje soubory z namontovaneho NW filesystemu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 7 14:06:54 CEST 2003

Zdravim,

narazil jsem pri testech na jeste vaznejsi problem - na serveru
je namontovan svazek z novellu na nemz maji uzivatele svoje www
stranky a ukolem apache je zobrazovat je.

Bohuzel se tak nedeje. Pri pokusu ziskat soubor .htm dostanu prazdnou
stranku (zobrazit zdroj ukaze jakousi kostru html hlavicky, ale tu
si asi vymysli MSIE kdy znic nedostane) u soboru .zip se nabidne
ulozeni na disk ale vysledkem je soubor nulove delky.

V logu se zadna chyba neobjevi , naopak je tam zaznam o odevzdani
souboru jako pri uspechu. Kdyz se prepnu na uzivatele apache
(su - apache) tak si ten zadany soubor bez problemu prohlednu, takze
v pravech to nebude.

Netusite v cem by to mohlo byt ? Mne pripada ze si apache (2.0.40)
nerozumi s ncpfs , ale nechapu proc.