Apache neserviruje soubory z namontovaneho NW filesystemu

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 7 14:22:35 CEST 2003

> narazil jsem pri testech na jeste vaznejsi problem - na serveru
> je namontovan svazek z novellu na nemz maji uzivatele svoje www
> stranky a ukolem apache je zobrazovat je.
>
> Bohuzel se tak nedeje. Pri pokusu ziskat soubor .htm dostanu prazdnou
> stranku (zobrazit zdroj ukaze jakousi kostru html hlavicky, ale tu
> si asi vymysli MSIE kdy znic nedostane) u soboru .zip se nabidne
> ulozeni na disk ale vysledkem je soubor nulove delky.

  1) Zkusit to lynxem nebo nejakym jinym software nez IE, ten je fakt nanic.
Nejlepe telnetem:

telnet <pocitac> 80
GET /~uzivatel/soubor.htm HTTP/1.1
Host: <pocitac>
<prazdny radek>

  A uvidite co to vypise.

> V logu se zadna chyba neobjevi , naopak je tam zaznam o odevzdani
> souboru jako pri uspechu. Kdyz se prepnu na uzivatele apache
> (su - apache) tak si ten zadany soubor bez problemu prohlednu, takze
> v pravech to nebude.

  A jaka je v tom logu uvedena delka odeslanych dat?

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----