OT: total commander ftp a extrakce hesel.

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 7 14:12:48 CEST 2003

On 07/05/2003, Petr Vaněk wrote:

> dostal(*) se mi do ruky konfiguracni soubor FTP klienta total
> commanderu se seznamem ftp serveru, adekvatnich uzivatelu a hesel.
> nevite nekdo, jakou metodou jsou hesla sifrovana?
>
> hezky den
>
> (*) - neuloupil jsem jej, pouze mam prenest obsah nekolika
> ftp serveru na jeden mirror.

Doporucil bych najit pocitac s tim programem, predhodit mu zmineny
konfigurak a postupne se na ty FTP servery prihlasit a hesla pochytat
treba tcpdumpem. Resil jsem podobny pripad s password managerem
z Mozilly a nakonec mi tenhle postup prisel jednodussi, nez se stourat
ve zdrojacich - o pripadu, kdy zdrojaky k mani nejsou, ani nemluve.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka