OT: total commander ftp a extrakce hesel.

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Středa Květen 7 21:04:30 CEST 2003

Dne st 7. května 2003 10:15 jste napsal(a):
> dd.
>
> dostal(*) se mi do ruky konfiguracni soubor FTP klienta
> total commanderu se seznamem ftp serveru, adekvatnich
> uzivatelu a hesel.
> nevite nekdo, jakou metodou jsou hesla sifrovana?
>
> hezky den
>
> (*) - neuloupil jsem jej, pouze mam prenest obsah nekolika
> ftp serveru na jeden mirror.

jako reseni mozna rychlejsi nez zachyceni paketu s hesly vidim zajit ke
znamemu s windows, naistalovat nejlepe stejnou nebo podobnou verzi total
commanderu, podstrcit mu dane konfiguracni soubory a v karte nastaveni pomoci
vhodneho programku zmenit hvezdicky na relevantni znaky.

na windows commandera to fungovalo, pozdejsi funkcnost nezarucuji.

--
Ondrej Cecak