OT: total commander ftp a extrakce hesel.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 7 15:23:12 CEST 2003

: Odesílatel: Michal Krause <michal na krause.cz>
: > dostal(*) se mi do ruky konfiguracni soubor FTP klienta total
: > commanderu se seznamem ftp serveru, adekvatnich uzivatelu a hesel.
: > nevite nekdo, jakou metodou jsou hesla sifrovana?
: >
: > hezky den
: >
: > (*) - neuloupil jsem jej, pouze mam prenest obsah nekolika
: > ftp serveru na jeden mirror.
:
: Doporucil bych najit pocitac s tim programem, predhodit mu zmineny
: konfigurak a postupne se na ty FTP servery prihlasit a hesla pochytat
: treba tcpdumpem. Resil jsem podobny pripad s password managerem

Predhodit TC => OK

Dat stahovani, ale pak uz jenom pri stahovani rict, ze se ma ulozit na
stahovani ze seznamu... Teda nezkousel jsem to s login/apsswd, ale mohlo by
to stahovani ze seznamu fungirovat, mirroruji takhle z naseho metaframe
updaty.

JL.