Samba a slozitejsi prava

dast na panelnet.cz dast na panelnet.cz
Středa Květen 7 17:21:30 CEST 2003

Dobry den,

On Tue, May 07, 2002 at 02:01:08PM +0200, linux wrote:

> yoyo xfs je uplne bozi ,jeden z duvodu ,proc jsem presel na mandrake:)
> zkousel jsem testovat  ext3,reiser,xfs  na 50Gb malych souboru  (maildiry)
> a xfs je jasne nej.
> hanz

Reiserfs funguje podobne jako mala databaze. Vitezi pri testu na malych
souborech nad XFS. Soubory v maildiru jsou urcite male :). Vsechny
benchmarky, ktere jsem videl, ukazuji XFS rychlejsi pro velke soubory,
zatimco ReiserFS je mnohem rychlejsi pro velky pocet malych potvor, ale
XFS mene zatezuje CPU.

-- Dalibor Straka