Samba a slozitejsi prava

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pátek Květen 9 10:40:55 CEST 2003

On Wed, 7 May 2003, Honza Houstek wrote:

> To se mi nejak nezda. Tady bych cekal spise vitezstvi reiserfs. Nicmene
> zamerim ty sve benchmarky i timto smerem.

Podla mojich testov je reiserfs pri naozaj malych suboroch (mensich ako
512B) najrychlejsi. Myslim si, ze dovodom je to, ze fyzicky na disk ulozi
najmensie mnozstvo dat zo vsetkych FS. Pokial pri XFS zmesite velkost bloku
dostanete podobne vysledky ako s reiserfs. Standartna velkost bloku u XFS je
4kB.

					jano

--
Whatever occurs from love is always beyond good and evil.
              		Friedrich Nietzsche