mplayer a umisteni titulku

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Čtvrtek Květen 8 14:43:43 CEST 2003

Oak wrote:
> Dovolte mi dotaz mimo %SUBJ%, ale někdo tu v threadu uváděl, že používá
> MPlayer na sledování TV. Jak prosím Vás? Já si to nedovedu představit;
> vždyť si nepamatuje ani TV stanice, ani normy, ani ň. Všechno mu musím
> předávat příkazovou řádkou (představte si přepnutí programu :-))), nebo mi
> něco ušlo? IMHO, právě syntaxe MPlayeru co se TV týče mi připadá extrémně
> zamotaná a nepřehledná. A přes GUI MPlayeru přece TV nepustíte...

Mam na to skriptik, ktery ma tento obsah (samozrejme bez zalomeni):

mplayer -tv
on:driver=v4l:width=768:height=576:channels=29-CT1,46-CT2,50-Prima,56-STV1,39-STV2
-vo xv -vop pp=lb

Nevyhoda je, ze je obraz tak o ctvrt sekundy zpozdeny, coz celkem vadi
u dialogu, jinde je to v pohode. Zajimave je, ze pri nahravani je zvuk
dokonale synchronizovany. Na reseni jsem jeste neprisel a ani
nehledal. Kanaly se prepinaji klavesami h,k

GUI nepouzivam, takze nevim.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz