Re: mplayer a umisteni titulku

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Květen 7 17:40:07 CEST 2003

Dobrý den,

no xine jsem používal před 2 roky, pak začaly problémy, a tak jsem
používal MPlayer. I když stojí trochu sil ho odladit, myslím že to _stojí
za to_ (je to přeci jednou za uherskej rok :-). S 'expand' jsou u mě
titulky O.K.

Použitelný Xine jsem znovu-objevil _až letos_ (nebo ke konci minulýho
roku?), kdy ho kompletně předělali (nicméně jsem zvyklej na MP). Teď se mi
líbí, má vhodné (narozdíl od předešlých verzí) nabídky, apod.

Dovolte mi dotaz mimo %SUBJ%, ale někdo tu v threadu uváděl, že používá
MPlayer na sledování TV. Jak prosím Vás? Já si to nedovedu představit;
vždyť si nepamatuje ani TV stanice, ani normy, ani ň. Všechno mu musím
předávat příkazovou řádkou (představte si přepnutí programu :-))), nebo mi
něco ušlo? IMHO, právě syntaxe MPlayeru co se TV týče mi připadá extrémně
zamotaná a nepřehledná. A přes GUI MPlayeru přece TV nepustíte...

Zdraví,

Oak

Reklama:
Gangy New Yorku,v kinech od 1. května.