PC s Linuxem a sdilenym CD-ROM, ZIP100 apod.

Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o. vq na pontex.cz
Pátek Květen 9 08:47:46 CEST 2003

> Neni mi ale prilis jasne, k cemu muze byt takova sdilena mechanika
> uzitecna.

Mam cca 50 stanic, na rade neni CD, temer na zadne neni ZIP100, na zadne
neni SCSI MO disk. Tyto sdilene mechaniky maji slouzit prave pro
zpristupneni techto zarizeni vsem - ten Linuxovy stroj osazeny mechanikami
bude na volne pristupnem miste (nejlepe bez klavesnice a monitoru); uzivatel
prijde, vsune medium, vrati se ke sve stanici, precte/ulozi data na toto
sdilene medium, dojde k mechanice, stiskne Eject a hotovo.

zkousel jsem v smb.conf
  preexec = mount /mnt/cdrom - tohle chodi, i kdyz nekdy je velika prodleva,
snad i minuty (?)
  postexec = eject /mnt/cdrom - neprovede se, zrejme nenastane "postexec'
(zkousel jsem i "postexec = umount...", stejny vysledek - tlacitko Eject je
blokovane)

V.Kvasnicka

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.