PC s Linuxem a sdilenym CD-ROM, ZIP100 apod.

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Pátek Květen 9 09:37:41 CEST 2003

On Fri, May 09, 2003 at 08:47:46AM +0200, Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o. wrote:

> zkousel jsem v smb.conf
>   preexec = mount /mnt/cdrom - tohle chodi, i kdyz nekdy je velika prodleva,
> snad i minuty (?)
>   postexec = eject /mnt/cdrom - neprovede se, zrejme nenastane "postexec'
> (zkousel jsem i "postexec = umount...", stejny vysledek - tlacitko Eject je
> blokovane)

  Kdyz jsem takto sdilel CD mechaniku pro Win9X klienty, tak se koretkne
  pripojila, ale s odpojenim byl problem, protoze windows tu mechaniku
  nikdy neodpojovaly a proto neprobehl postexec. Vyresil jsem to volbou
  deadtime (nebo tak nejak) v smb.conf, ktera sdileny prostredek po
  definovane dobe neaktivity odpojila.

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.avonet.cz