hromadny update RH7.0 via rpm?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 9 10:50:11 CEST 2003

Dobry den,

nejak se mi nevede udelat update balicku (hromady) co mam zkopirovane na
disku v jednom adresari.

DElam to pomoci

#rpm -Uvh *

PO overeni namatkou (treba kernelu) to vypise pouze stary balicek, tedy
update neprobehl (pokud vim tak se linux jeste nechova jako windows, zeano)

muzete mne nekdo prosim nakopnout, jak mam updatnout proste vsechny, misto
toho abyh delal skript z listingu adresare?

RH7.0 je potreba kvuli nejake aplikaci co tam ma jet (zkousel jsem to na
svem MDK9.1 a blblo to).

Dekuji, JL.

PS. Hlasi to napriklad:

balíček tetex-xdvi-20000807-1cz1 (který je novější, než
tetex-xdvi-1.0.7-8.3) je již nainstalován
balíček tetex-20000807-1cz1 (který je novější, než tetex-1.0.7-8.3) je již
nainstalován
balíček usermode-1.37-2 je již nainstalován
soubor /etc/skel/.emacs z instalace emacs-20.7-17 koliduje se souborem z
balíčku etcskel-czech-7.0-2