hromadny update RH7.0 via rpm?

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Květen 9 09:53:53 CEST 2003

Dne pátek 09 květen 2003 10:50 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> nejak se mi nevede udelat update balicku (hromady) co mam zkopirovane na
> disku v jednom adresari.
>
> DElam to pomoci
>
> #rpm -Uvh *
>
> PO overeni namatkou (treba kernelu) to vypise pouze stary balicek, tedy
> update neprobehl (pokud vim tak se linux jeste nechova jako windows, zeano)
>
> muzete mne nekdo prosim nakopnout, jak mam updatnout proste vsechny, misto
> toho abyh delal skript z listingu adresare?
>
> RH7.0 je potreba kvuli nejake aplikaci co tam ma jet (zkousel jsem to na
> [...]

Tady se vice hodi volba -F namisto -U, protoze -U se snazi o upgrade
vseho, co dostane na cmdline, zatimco -F si z toho vybere jen to
jiz nainstalovane v nejake starsi verzi.

Nicmene ani to neni zdaleka idealni, napr. v situacich, kdy je tam
dany balik (glibc) pro vice architektur.

Ja tohle resim tak, ze si vylistuji baliky do souboru ( ls -1 > ../f)
a pak zkousim upgrade z nej (rpm -hvF `cat ../f`) a soucasne z nej
editorem mazu problemove balicky do te doby, nez upgrade
projde bez potizi. No a pak to na ostatnich strojich
uz projde dobre (vetsinou).
--
S pozdravem
Ivo Panáček