PC s Linuxem a sdilenym CD-ROM, ZIP100 apod.

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Pátek Květen 9 10:38:16 CEST 2003

On Fri, 9 May 2003, Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o. wrote:

> zkousel jsem v smb.conf
>   preexec = mount /mnt/cdrom - tohle chodi, i kdyz nekdy je velika prodleva,
> snad i minuty (?)
>   postexec = eject /mnt/cdrom - neprovede se, zrejme nenastane "postexec'
> (zkousel jsem i "postexec = umount...", stejny vysledek - tlacitko Eject je
> blokovane)

Tady by prave pomohl supermout. Kazdopadne nema prodlevy a cd se odmountuje
zroven se stiskem tlacitka eject na mechanice nebo po napsani prikazu
eject.

do fstab prijde neco jako

/mnt/floppy /mnt/floppy  supermount fs=vfat,dev=/dev/fd0,nosuid,nodev         0 0
/mnt/cdrom  /mnt/cdrom   supermount fs=iso9660,dev=/dev/cdrom,ro,nosuid,nodev 0 0

pro cdrom a disketovku. A v konfiguraci samby neni potreba mountovat. CD
se primountuje pri prvnim pokusu o pristup k tomu adresari, kam se ma mountovat.
Pokud neni medium vlozene, tak maximalne zavrci mechanika, do logu se vypise
nejake hlaseni a cd se samozrejme neprimountuje.

S timhle resenim supermount + sdileni pres sambu jsem naprosto spokojeny.

Bohuzel ted sedim uplne jinde, nez mam tohle rozbehane, takze nekter veci mozna
nejsou uplne presne.

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780