Siemens C55 + Eurotel Data Nonstop

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Květen 10 23:45:33 CEST 2003

On Sat, 10 May 2003 20:24:39 +0000 (UTC), Pavel Machek wrote:

: Mam to rozchozene na t68i pres irda,
: ale jede jen ~2.5K/sec max. (Je to normalni?)

Neviem sice co je Eurotel Data Nonstop, ale pokial je to klasicke
GPRS, tak tam sa o rychlosti vela predpokladat neda - siet da
tolko slotov, kolko v danom okamihu moze a zrejme aj ako je
nakonfigurovane maximum v danej oblasti. Treba skusit
v noci a pripadne aj niekde inde.

Ked som skusal GPRS ja, nejake presne merania som nerobil,
ale subjektivne sa rychlost menila pomerne vyrazne, odhadoval
by som to na cele pasmo od tych 9600 po 56k. Mam tiez T68i,
firmware R2E006. Momentalne to zial skusit nemozem, kedze nasi
mili nenazrani operatori chcu taky pausal, ze sa to stava
pre obcasne pouzitie bezpredmetnym (o cenach a vtipnom
zaokruhlovani v roamingu uz ani nehovoriac) a tak som to
zase odhlasil...

Zdravi
--
                                 Stano