Siemens C55 + Eurotel Data Nonstop

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Květen 11 00:03:32 CEST 2003

Dne Tue, May 06, 2003 at 10:13:36AM +0200, Pavel Machek napsal:

> Mam to rozchozene na t68i pres irda,
> ale jede jen ~2.5K/sec max. (Je to normalni?)

Ja mam Siemense S45 a komunikuju ruzne. Nejcasteji ale tak mezi 1 a 1,5
kila, v hluboke noci a brzy rano okolo 4 kilo. Hlavne pres den je chvilemi
dost strasne zpozdeni - psat neco v ssh se zpozdenim 1,2 vteriny neni ono.

Simensy maji chybu, ze nejdou soucasne nabijet a datovat, pokud si
neupravite kabel. A S45 s dva roky starou baterkou vydrzi cca 400 minut
online spojeni, coz neni moc. Zvlast kdyz si clovek mezitim chce
telefonovat.

Zajimalo by me, jestli mate take pocit, ze tam maji nejakou QoS, treba ftp
stahuje vyrazne pomaleji nez http. Nicmene tezko se to urci s nejakou
jistotou, protoze rychlost spojeni je fakt strasne promenliva.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví