Samba a slozitejsi prava

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Neděle Květen 11 12:36:31 CEST 2003

On Fri, May 09, 2003 at 01:30:47PM +0200, Jarda wrote:

> No, zurnalovaci fs by to mel skousnout, ne? Bud se operace
> kompletne ukonci nebo se udela rollback. O tom prece snad
> zurnalovani je. Typnul bych si, ze ReiserFS by takovy vypadek
> prezil.

Bez sance. Reiser stejne jako vsechy ostatni zurnalovaci fs (mimo
ext3 v rezimu data=journal) zurnaluje jenom metadata. V pripade
reiserfs tam jenom budete mit neco uplne jineho, ja jsem treba skoncil
s tim, ze misto jednoho z mailu jsem mel kus zdrojaku jadra ... JFS by
se takhle mel chovat, ale nezkousel jsem to.

Nemluve o tom, ze ani mailbox, ani asynchrone pripojeny fs na kterem
je posta neni prilis dobry napad, o UPS ani nemluve.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty