Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Neděle Květen 11 14:46:36 CEST 2003

> Nevim. Ja pouzil jen 3 patche, acl, acl+posix a xattr (v tomto poradi, to
> je dulezite).

no ja jsem to delal z toho src.rpm kde ve spec souboru bylo asi tohle
poradi:

/usr/local/src/coreutils-5.0# patch -p1 < ../coreutils-acl.diff
/usr/local/src/coreutils-5.0# patch -p1 < ../coreutils-acl+posix.diff
/usr/local/src/coreutils-5.0# patch -p1 < ../coreutils-xattr.diff
/usr/local/src/coreutils-5.0# patch -p1 < ../coreutils-i18n.patch
/usr/local/src/coreutils-5.0# patch -p0 < ../coreutils-5.0.dif
/usr/local/src/coreutils-5.0# patch -p0 < ../coreutils-tests.patch

> Tyto soubory jsou standardni soucasti attr knihovny (v debianu balik
> libattr1-dev). Ja ji mam ve verzi 2.4.0.

no chci pouzivat xfs, tak jsem pouzil to xattr z oss.sgi.com a to mam ve
verzi 2.2.0. Zkusim tedy pouzit xattr z acl.bestbits.at.

> Pokud nechcete, nemusite xattr patch vubec pouzit, slouzi k tomu, aby cp
> aspol. kopiroval rozsirene atributy.

asi to nechapu. Rozsireny atributy != ACL? Co jsou tedy rozsireny
atributy?

Marek Barton