Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 11 10:59:45 CEST 2003

> Pouzivam slacka, s rpm se nekamaradim. Zkousel jsem kompilovat, ale
> zatim se nezadarilo ;-). Ty patche mi prijdou udelany hrozne horkou
> jehlou, proc 4 patche musim delat pres patch -p1 a dalsi 2 pres patch
> -p0?

Nevim. Ja pouzil jen 3 patche, acl, acl+posix a xattr (v tomto poradi, to
je dulezite).

> Navic ty patche vyzadujou automake 1.7, ktery je teprv pul roku
> stary, ale budiz.

To me taky prekvapilo, jenze ony samotne coreutils 5.0 nejsou zrovna
nejstrasi.

> Zasadni problem, na kterym jsem ale skoncil je, ze patch
> coreutils-xattr.diff pridava radku, kde se odkazuje na
> attr/error_context.h a attr/libattr.h a tyhle soubory vubec nikde nemam,
> a proto mi 'make' s touto hlaskou skonci ;-(. Jak se vam to podarilo
> zkompilovat?

Tyto soubory jsou standardni soucasti attr knihovny (v debianu balik
libattr1-dev). Ja ji mam ve verzi 2.4.0.

Pokud nechcete, nemusite xattr patch vubec pouzit, slouzi k tomu, aby cp
aspol. kopiroval rozsirene atributy.

-- Honza Houstek