Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Neděle Květen 11 17:04:48 CEST 2003

> Jak ACL, tak i ATTR jsou nyni kompatibilni mezi XFS a zbytkem sveta.

jasne, ale ta verze z sgi nemela ty devel knihovny, ktery chtel ten
coreutil patch. Zkousel jsem ted verzi z acl.bestbits.at a tam nastesti
jsou. Kompilace mi tedy postoupila dal, ale bohuzel opet skoncila chybou.
Patch coreutils-xattr.diff totiz modifukuje soubor
coreutils-5.0/doc/coreutils.texi nejakym podivnym zpusobem a make se s tim
nevyrovna. ;-(. Tak jsem zkusil aplikovat pouze patche acl a acl+posix a s
tema nastesti kompilace probehne. Takze ted uz mi cp kopiruje ACL a ls
vypisuje to +, takze slava. Rozsireny atributy stejne zatim nevyuziju, tak
se s tim vyrovam. Po techto zkusenostech ve me ale kvalita tech patchu
nebudi velkou duverou, doufam, ze se nedockam nejakeho nepredlozeneho
chovani.

aha, tak to zatim nastesti nepotrebuju.

Marek Barton