Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Jan Houstek houstek na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 11 20:06:04 CEST 2003

> jasne, ale ta verze z sgi nemela ty devel knihovny, ktery chtel ten
> coreutil patch. Zkousel jsem ted verzi z acl.bestbits.at a tam nastesti
> jsou. Kompilace mi tedy postoupila dal, ale bohuzel opet skoncila
> chybou. Patch coreutils-xattr.diff totiz modifukuje soubor
> coreutils-5.0/doc/coreutils.texi nejakym podivnym zpusobem a make se s
> tim nevyrovna. ;-(.

Pokud se nepletu, tak *.texi je zdrojak pro TeXinfo, cili dokumentace,
takze pokud to pada opravdu jen na tomhle, tak bych to premaznul
originalni verzi a nedelal si velke starosti.

Nicmene me se to zkompilovalo spravne, zkusim se na to podivat.

> Tak jsem zkusil aplikovat pouze patche acl a acl+posix a s tema nastesti
> kompilace probehne. Takze ted uz mi cp kopiruje ACL a ls vypisuje to +,
> takze slava. Rozsireny atributy stejne zatim nevyuziju, tak se s tim
> vyrovam. Po techto zkusenostech ve me ale kvalita tech patchu nebudi
> velkou duverou, doufam, ze se nedockam nejakeho nepredlozeneho chovani.

No ja ty patche cetl a nezdalo se mi tam nic podezreleho - proste jen v
ucitych mistech pridavaji operace s ACL. Jinak nechapu, co vypovida fakt,
ze vam spadne texinfo (a navic jenom vam), o kvalite kodu.

-- Honza Houstek