Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Neděle Květen 11 21:52:19 CEST 2003

> Pokud se nepletu, tak *.texi je zdrojak pro TeXinfo, cili dokumentace,
> takze pokud to pada opravdu jen na tomhle, tak bych to premaznul
> originalni verzi a nedelal si velke starosti.

to jsem zprvu take zkousel, ale ten patch musel upravovat jeste nejake
zavislosti na ten soubor, protoze make mi sice dobehl, ale se spoustou
warningu, ktery tam pred tim nebyly a make check a make install skoncil
errorem. Jedine 'ciste' reseni bylo pro me pouzit pouze patch acl a
acl+posix.

> Nicmene me se to zkompilovalo spravne, zkusim se na to podivat.

> No ja ty patche cetl a nezdalo se mi tam nic podezreleho - proste jen v
> ucitych mistech pridavaji operace s ACL. Jinak nechapu, co vypovida fakt,
> ze vam spadne texinfo (a navic jenom vam), o kvalite kodu.

netvrdim, ze kod neni kvalitni. Jen jsem porovnaval to, kdyz kompiluju
cisty coreutils, tak nemam vubec zadny problem, ale pri pouziti patchu se
tech problemu vynorilo az prilis. Za prve kdyz tech patchu je 6 a _zalezi_
na poradi jejich aplikace, tak bych ocekaval nejake README, kde se o tom
dovim. Jeste ze aspon v src-rpm je spec soubor, ze ktereho se to poradi da
zjistit. Dalsi veci, ktera me zarazila je, proc cast z nich musim
patchovat pres -p1 a cast pres -p0. Dalsi vec, ktera me pri aplikovani
prekvapila je, ze misto obvykleho:

patching file src/ls.c
patching file src/mv.c
..

to vypisuje veci jako:

Hunk #4 succeeded at 1262 (offset 18 lines).
Hunk #6 succeeded at 1400 (offset 18 lines).

Dalsi veci na ktere jsem skoncil bylo, ze jeden patch vyzadoval PAM. Muj
system ho nepodporuje a nedokazal jsem scriptu vnutit, aby PAM nepouzival.
Dalsi problem s temi attr-dev knihovnami. Musely se pouzit ty z
acl.bestbits.at, z oss.sgi.com nefungovaly. Ocekaval bych, ze na to prijde
uz configure script. No a posledni byl problem s tou kompilaci
coreutils.texi. Treba to na jine distribuci probehne bez jedineho
problemu, zejmena na te, na ktere to testovali autori...

Marek Barton