Coreutils + ACL [WAS: Samba a slozitejsi prava]

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pondělí Květen 12 04:57:51 CEST 2003

> To _obvykle_ byva, kdyz aplikujete patch na jinou verzi, nez ze ktere byl
> udelan...

kdyz rozbalim coreutils-5.0-0.src.rpm z acl.bestbits.at pomoci rpm2cpio
(jak je to mimochodem na jejich strance doporucovano), tak s temi patchi
je tam i jejich verze coreutils-50 (ktera je i podle md5sum uplne stejna
jako verze z ftp.gnu.org). No a presne na tuto verzi, kterou sami s jejich
patchi distribuji, jsem to zkousel. A presne na tuto verzi mi to vypisuje
ty hlasky. Vam patch probehnul bez techto vypisu?

> Takze, pls, no flame. Thx!

flame mi snad nemusite podsouvat. Jen jsem vysvetloval, proc jsem o tech
patchnich prohlasil, ze ve me nebudi velkou duveru. Jinak diky za vsechny
rady a pripominky. Po pocatecni problemech mi nakonec funguje to, co
jsem chtel a to je hlavni.

Marek Barton