odesilani mailu-postfix

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Květen 12 12:08:34 CEST 2003

Dobry den.

Sice timto stylem neodpovidam, ale dnes mi to neda. Je to popsano slusne v
dokumentaci. Nejdriv si nastavte poradne DNS, bez toho postfix moc nepujde.
Pak si projdete konfiguracni soubory a urcite tam najdete to, co hledate, i
bez cteni dokumentace. A kdyz ani to nepomuze, tak napiste a poslu vam
vzorek funkcniho nastaveni s popisem.

TNX