Terminal Services Klienti?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 12 12:16:04 CEST 2003

: Odesílatel: Karel Kral <co-as na quick.cz>

: Pouzivam take rdesktop. Je to jak rikate - ovsem citelne mi chybi
: podpora protokolu RDP5 (kdyz to srovnam s kolegou, co pristupuje z
: XPcek, tak je jeho prenos radove 10x rychlejsi (po pomale lince)).
: Slysel jsem, ze v nekterych komercnich produktech pro linux je RDP5
: podporovan. Pridal bych se tedy k dotazu - neni neco pod GPL s timto
: protokolem ?

RDP 5.x ma byt snad uz v novem vydani (racuje se na nem), nema uz snad mit
volbu --save-licence (ale mozna jsem jen blbe videl) ani moznost pripojit
se bez licence - tedy s tou W2k simulovanou (to uz sjem videl zcela ostre -
je to kvuli vetsi legalnosti - asi je uz plati M$). Ale jak se rika, vsecko
mze byt nakonec uplme jinak.

JL.