Terminal Services Klienti?

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Květen 12 12:07:19 CEST 2003

Dobry den,

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> RDP 5.x ma byt snad uz v novem vydani (racuje se na nem), nema uz snad mit
> volbu --save-licence (ale mozna jsem jen blbe videl) ani moznost pripojit
> se bez licence - tedy s tou W2k simulovanou (to uz sjem videl zcela ostre -
> je to kvuli vetsi legalnosti - asi je uz plati M$). Ale jak se rika, vsecko
> mze byt nakonec uplme jinak.

To jsem moc nepochopil. Prihlasuju se ted s volbou -n a to hostname
generuju v bashi (pokazde je jine). Dostanu tu 90ti denni a normalne
pracuji (zkusil jsem to i na XPckach - funguje to stejne). Akorat kolega
musi obcas na Win2000 serveru tyto me pokusy "odmaznout". Logicky z toho
vyvozuji, ze pouzivani te 90ti denni licence neni zavisle na RDP 5. Tu
"simulovanou" - myslite tu 90ti denni ?

Predem dekuji za odpoved
Karel Kral
---