Samba a slozitejsi prava

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 14:55:37 CEST 2003

> Samba v RH je prelozena s podporou ACL jiz delsi dobu. ACL pro ext3 v
> jadre nejsou proto, ze tam byl deadlock, ktery se do zamrznuti jadra v
> distribuci (verze 9) nepodarilo vyresit.

No tezko rict, zda to je jediny problem, ktery ACL + ext2,3 ma. Mozna ze
to ted uz dokonce i funguje, jenze u XFS uz to funguje alespon rok (tolik
pamatuju, mozna jeste dele).

Sam jsem ACL nad ext2 zkusil pouze jednou ze zvedavosti na 2.5.66 kernelu,
konstatoval jsem, ze to funguje a vratil tam zpatky ne-ACL kernel. Takze
nejake zkusenosti z provozu nemam.

-- Honza Houstek