Samba a slozitejsi prava

Pondělí Květen 12 22:58:12 CEST 2003

On Fri, May 09, 2003 at 01:15:12PM +0200, Honza Houstek wrote:

> No tezko rict, zda to je jediny problem, ktery ACL + ext2,3 ma. Mozna ze
> to ted uz dokonce i funguje, jenze u XFS uz to funguje alespon rok (tolik
> pamatuju, mozna jeste dele).

Vite, ext ma za sebou mnohem delsi vyvoj a kod ani struktura se nemeni
kazdy rok. Takze minimalne vetu "funguje alespon rok" bych bral nejmene
s rezervou. Vcetne toho, ze kazdy masivni zasah do jadra smrdi alespon
jednim pruserem (ktery neni videt, protoze to pouziva minimum lidi vuci
vecem zahrnutym primo v jadre).

> Sam jsem ACL nad ext2 zkusil pouze jednou ze zvedavosti na 2.5.66 kernelu,
> konstatoval jsem, ze to funguje a vratil tam zpatky ne-ACL kernel. Takze
> nejake zkusenosti z provozu nemam.

Zkusit != vedet, ze to *opravdu* funguje i v horsich nez normalnich
podminkach.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz