mandrake a samba

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 15:00:00 CEST 2003

> mám problém se sambou. Nainstaloval jsem si madrake 9.1 (jsem
> začátečník) a přes sambu (která je na serveru) se dostanu i na síť.

Pro ujasneni. Chapu to dobre, ze mate stanici s mandrake 9.1 a server se
sambou, ze ktereho chcete spoustet ty mp3?

> Vše je OK, až na to, že nejdou spouštět ani otvírat soubory přes sambu.

Jako ze nejdou otevirat soubory sdilene po siti z toho samba serveru? To v
zasade lze udelat nekolika zpusoby

1) smbclient - soucast samby, ftp-like command-line klient
2) KDE & spol. - kde maji v sobe VFS, ktery umi mimo jine i smb,
smb://share/file.mp3, ale je to pochopitelne omezeno jen na KDE aplikace.
Prehravacu mp3 pro KDE je plno, dokonce jsem nekde zahledl i neco jako
xmms-kde, ale nevim, co to presne melo byt (mozna jen nejaky dock na
listu).
3) mozna to same jako KDE umi jeste neco jineho
4) smbfs (hledejte smb(u)mount) - umozni primountovat sdileny disk, pak na
nem muzete delat cokoliv jako nad lokalnim fs

-- Honza Houstek