[Re: problemy se sit. prenosy dat]

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 17:59:12 CEST 2003

> systemove logy nic nezobrazi - resetuje se pred zapisem.
> Posledni v logu je zahajeni komunikace - to je OK.
> TCPdump vzhledem k resetu nic nestihne zobrazit - nebo ja precist.
> Problemem je prave ten reset. Vlastni komunikace prece nemuze ten server
> natvrdo shodit tak,
> jako kdyz zmacknu reset.

  Aha, on se resetuje pocitac, ja mel z puvodniho mailu dojem, ze se
resetuje TCP spojeni...

  Ja bych videl neco se sitovkou - zkuste tam pro zacatek dat nejakou PCI
sitovku, tu starou nepouzivat a pripojit lokalni sit pres tu novou.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----