[Re: problemy se sit. prenosy dat]

Radim Bláha blaha na blansko.cz
Pondělí Květen 12 17:09:40 CEST 2003

> mam server Linux RH 6.2, pracuje tise v koutku, sbírá data.
> Automaticky se z nej pres scp stahovala data.
> Uz ne. Nevim, co se stalo.
> V okamziku, kdy chci stahnout data, po par kB se zresetuje.
> Zkousim FTP,SCP,RCP. Je jedno na ktere strane jsem prihlasen,
> je jedno jako kdo se hlasim. Jde o smer prenosu.
> Ve smeru dovnitr prenesu cokoliv.
> Disky, partitions a data na nich jsou v poradku.
> ping -f bez problemu z obou stran.

    Zkuste se mrknout do logu ssh, pripadne do systemovych logu, zda v nich
neni neco zajimaveho. Pripadne se pak koukat tcpdumpem, co se tam deje...

							Michal Kara

systemove logy nic nezobrazi - resetuje se pred zapisem.
Posledni v logu je zahajeni komunikace - to je OK.
TCPdump vzhledem k resetu nic nestihne zobrazit - nebo ja precist.
Problemem je prave ten reset. Vlastni komunikace prece nemuze ten server
natvrdo shodit tak,
jako kdyz zmacknu reset.

Radim