vytvareni novych RAID mirrorovych disku

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Květen 12 19:12:27 CEST 2003

David Rohleder wrote/napsal:
:
: Ahoj,
:
: nema nekdo nastroj, kterym se da jednoduse vyrobit novy disk, ktery se
: da vlozit do RAIDu misto jednoho z havarovanych mirrorovanych disku?
: Osobne se mi to skoro podarilo castecne automatizovat pomoci parted,
: ale neni to nic moc dilo. Co jsem zatim zjistil:
:
: - parted vyrabi partisny v zavislosti na geometrii, takze kdyz chci
:   vyrobit partisny tesne za sebou, tak se obcas vzteka, ze se
:   prekryvaji a nevyrobi ji.

# sfdisk -d | sed s/hda/hdc/ | sfdisk

  Pokud to má různou geometrii, tak jsem si toho ještě nevšiml :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Přítel: člověk, který tě nezradí, když z toho nic nemá."
                -- Laub