Sdileny mailbox na IMAP

Pondělí Květen 12 21:39:08 CEST 2003

On Mon, May 12, 2003 at 03:50:34PM +0200, Martin Pavlas wrote:
> Dobry den,
cau

> na Debianu jsem nainstaloval UW-IMAP server a mam problem s vytvorenim
> "sdileneho" mailboxu pro IMAP server. Potrebuji vytvorit mailbox, aby k
> nemu mohlo pristupovat vice lidi. Jako SMTP server je pouzit Postfix.
uw-imapd to podporuje v zavislosti od formatu mailboxov. Na vytvorenie
mailboxu, ku ktoremu maju pristup viaceri, staci spravit napr. symlink. Ked
chces, aby mohli pristupovat NARAZ, musis ho skonvertit napr. do mbx. Ked mas
standartny unixovy, tak pri konkurentnom pristupe jednoducho vzdy starsi
connection killne.

> Martin
Bye,

                        Don't drink and su.