Linux ako iSCSI target

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Pondělí Květen 12 22:53:56 CEST 2003

Zdenek Pizl wrote:

> iSCSI linux target implementaci hledam take, ale jedine, co jsem nasel je
> http://www.cs.uml.edu/~mbrown/iSCSI/README a to se mi zda prilis stare a
> zrejme jiz nevyvijene ...
>
> Ale minimalne tam jsou emaily lidi, kteri to delali.

Nevim, jestli je to presne to, co hledate, ale hyperSCSI umi vyexportovat
disky, pasky, cd-romy, vypalovacky, zkratka vse, co jde "prevest" na scsi
emulaci nebo co je naticni scsi. Bezvadne se pres to zalohuje, vypaluje, je
to rychle a nemel jsem s tim zastim zadne problemy. Jedine, co mi vadi, ze
je to SCSI over Ethernet, ne over IP, takze to jede jen po lokalnim
segmentu...

Ales Rygl