Linux ako iSCSI target

Patrik Ostrihon pa3k na pa3k.sk
Úterý Květen 13 00:17:33 CEST 2003

Dňa Po, 2003-05-12 at 22:53, Ales Rygl napísal:

> Nevim, jestli je to presne to, co hledate, ale hyperSCSI umi vyexportovat
> disky, pasky, cd-romy, vypalovacky, zkratka vse, co jde "prevest" na scsi
> emulaci nebo co je naticni scsi. Bezvadne se pres to zalohuje, vypaluje, je
> to rychle a nemel jsem s tim zastim zadne problemy. Jedine, co mi vadi, ze
> je to SCSI over Ethernet, ne over IP, takze to jede jen po lokalnim
> segmentu...

Uz s tym par dni experimentujem, trochu mi vadi to, ze je to over
ethernet, ale zatial staci. Ale za tu kratku dobu sa mi to uz podarilo
dosta do kernel panic :), zvlast take brutality ako strata spojenia
pocas napalovania sa mu moc nepacia :), ale uz som sa v tom zacal vrtat
:), kedze to potrebujem mat stabilne aj ked dojde k rozpadnutiu
spojenia.

Ale dakujem za typ.

--
Patrik Ostrihon