xfs_freeze & xfs_dump

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 20:42:03 CEST 2003

> hm mate pravdu. Chova se to presne tak, takze jediny dump po xfs_freeze je
> dd a to neni stastna varianta.

No ve spojeni s RAID 1 nebo LVM se obejdete bez dd. Jenze je tam zase
problem s UUID toho fs. K tomu, abych ten zmrazeny image mohl zalohovat
pomoci xfsdump ho totiz musim primountovat a to zase musim (podle man
xfs_freeze) s parametrem nouuid, aby na systemu nebyly dva svazky se
stejnym uuid. Jenze xfsdump prave podle toho uuid tusim identifikuje
zalohy, takze si nejsem uplne jisty, jak by to dopadlo. Navic man mount se
o nouuid vubec nezminuje.

Nemate nekdo vice informaci? Zejmena ten, kdo tvrdil, ze mu na zmrazenem
fs xfsdump beha? Vsak ja si ho casem v archivu najdu (zatim se mi to
nedari)!

-- Honza Houstek