xfs_freeze & xfs_dump

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Květen 13 07:19:15 CEST 2003

On Mon, May 12, 2003 at 08:42:03PM +0200, Honza Houstek wrote:

> [...]
> problem s UUID toho fs. K tomu, abych ten zmrazeny image mohl zalohovat
> pomoci xfsdump ho totiz musim primountovat a to zase musim (podle man
> xfs_freeze) s parametrem nouuid, aby na systemu nebyly dva svazky se
> stejnym uuid. Jenze xfsdump prave podle toho uuid tusim identifikuje
> zalohy, takze si nejsem uplne jisty, jak by to dopadlo. Navic man mount se
> o nouuid vubec nezminuje.
>
> Nemate nekdo vice informaci? Zejmena ten, kdo tvrdil, ze mu na zmrazenem
> fs xfsdump beha? Vsak ja si ho casem v archivu najdu (zatim se mi to

To jsem tvrdil ja a pokud si pamatuji, tak to MUj xfsdump skutecne
nezmrazilo. Behem dneska to vyzkousim, ale pripada mi to maximalne
divne, uz proto, ze zmrazeni za ucelem zalohovani by urcite nemelo
zmrazit zalohovaci nastroj, pamatuji si, ze mi to zaseklo tar, tak
jsem si rekl, ze zkusim dodany zalohovaci nastroj, ktery by si s tim
mel poradit a fungovalo mi to.

Ale jak rikam, behem dneska to otestuji.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty