nastavenie gateway a routovania. Please help :)

alef-forum alef-forum na toxicwaste.sk
Úterý Květen 13 13:00:54 CEST 2003

Ahoj gurus,

tak mam nejasno ohladom gateways. please help.

Mam TP siet v dome, na dome prevadzkujem SW AP. Oproti v dome
kamarat ma koaxialnu siet. a router s WLAN kartou ale v Managed mode.

Na routeroch je linux Debian.

ako to mam zapojene (nastavene):

su celkovo 4 podsiete.
router1: (SW AP)
eth0: pripojena na HW AP do internetu (momentalne ma
      nezaujima je to len pripravene) LAN4
eth1:  TPckova siet v dome cca 9 pocitacov LAN1
wlan0: WLAN siet LAN2

router2: (CLIENT ROUTER)
eth0: koaxialna siet cca 6 pocitacov LAN3
wlan0: WLAN siet LAN2

Tak a teraz otazka:
Ako mam prosim Vas nastavit GATEWAYs na celej sieti, ak xem aby sa
dalo dostat zo siete LAN1 do siete LAN3? Resp ako nastavit routovanie?
je treba este okrem toho nieco ine nastavovat?

Neskor bysom xel aby mohla cela siet pristupovat na internet cez
router1:eth0

Dufam ze som sa vyjadril zretelne.

Dakujem velmi pekne za pomoc.

S pozdravom
Alef
--
Best regards,
 alef-forum                          mailto:alef-forum na toxicwaste.sk