sietova karta s BNC aj TP (Realtek 8029)

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Květen 16 06:47:51 CEST 2003

Dobry den,

alef-forum napsal(a):

> Xel by som sa spytat ci linux automaticky detekuje kde je pripojena
> siet alebo to treba nastavit manualne? (mam na mysli ci ma pouzit na
> sietovej karte BNC konektor alebo TP)

Ono vyrobcu karet s Realtek 8029 je vice. Prevazne se to chova takhle:
karta je nastavena na "auto" s tim, ze pokud neni zadne pripojeni k
dispozici nastavi se TP. Nemusi se bootovat do DOSu - pro linux jsou jiz
take "nastavovace" jak typu pripojeni, tak dalsich nastaveni (duplex
atp.) Z meho pohledu je lepsi nastavit tyto karty na tvrdo (TP/BNC i
half/full duplex (obcas se to nejak nedohodne se switchem ;-))

Karel Kral
---