spinac 220V na seriovy port

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Úterý Květen 13 10:18:45 CEST 2003

Vilem Kebrt wrote:

> No problem sehnat rele by ani nebyl tak veliky ale jde o to ze je potreba
> minimalne premostit civku diodou....jinak pri rozpadu elmag. pole civky dojde
> ke spicce kerou by LPT port nemusel vydrzet....a mimochodem uz tu toto
> zaznelo :))

a pozeral si si parametre dostupnich rele? ja som si dal tu namahu a na
seriozne zapinanie vypinanie (spickovy pud aspon 2A na kontakt) zohnat
rele je kumst.

Inak mam funkcni prototip ktori funguje z akymkolvek rele (je jedno ake
ma napetie) a pocitac je oddeleny od obvodu rele takze je tu dvojite
oddelenie (kvoli ochrane PC)

Za par minut bude schema a popis le neviem kam to uploadnut.

P.S. zapina a vypina mi to 15palcovy monitor a je z pouzitym rele zopnut 8A

--
Powell: Iraq HAS weapons of mass destruction!
Reporter: How can you know?