spinac 220V na seriovy port

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Květen 15 20:33:22 CEST 2003

On Wed, 14 May 2003 19:46:25 +0000 (UTC), Honza Houstek wrote:

: Normalni smrtelnik si nesmi ani sam smontovat prodluzku, to mu musi udelat
: nekdo, kdo na to ma zkousky :))

V podstate ano. Normalny smrtelnik totiz netusi o takych veciach,
ako ze to ma namontovat tak, aby sa pri namahani tahom uzemnenie
utrhlo ako posledne. A ten isty normalny smrtelnik bude prvy,
co ju bude pravidelne tahat zo steny za snuru.

Mne je vcelku jedno, ci ma niekto skusky alebo nie, aspon
pokial to robi u seba doma a nepredava to ostatnym (a ze
som uz videl veci aj v komercnych vyrobkoch...). Rozhodne
by ale dotycny mal o veci nieco vediet - aj na predlzovacke
sa da par veci pokazit.

Zdravi
--
                                 Stano