Konverze gifu na postscript

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Úterý Květen 13 15:34:30 CEST 2003

Dobry den,

je to sice trochu od veci ale potreboval bych poradit.

Mam obrazek (obrazky) v gifu a chtěl bych z nich udělat eps.  Tedy
obrazek je diagram pekne ostry bez stinovani.  Ke konverzi se snazim
pouzit convert z imagemagick.  Ovsem u vysledneho postscriptu dojde ke
ztrate rozliseni a pekne se zamlzi.  Pouzivam jednoduche:

	convert -scale 410 my.gif my.eps

zkousel jsem pridat i volbu -antialias ale nepomohlo.  Prochazel jsem
vsechny prepinace ale nic mne nenapadlo. Uz si s tim nevim rady.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>