Log Apache

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Čtvrtek Květen 15 03:40:11 CEST 2003

> Někdo z adresy bvb.cz chce spustit skript default.ida v kořenu
> webového stromu a předává mu metodou get takový trochu delší řádek. Soubor
> default.ida ovšem v adresáři /var/www/html neexistuje, proto klient
dostane
> chybovou hlášku 404.
> Co je na tom nepochopitelného?
No jeste by pro (asi) zacatecnika bylo vhodne dodat, ze to je pokus jak
dosta worm virus do serveru.
V tehle souvislosti (take mi tohle nekdo tlaci do serveru) hodlam v blizke
dobe pouzit funkci Appache "ErrorDocument". Chtel bych otestovat, zda to je
pokus o prunik a pridat toho nestastnika na blacklist v MySQL a zobrazit mu
stranku, kde nebude Error404, ale seznam blacklistovanych IP. Neresil to uz
nekdo prede mnou? Urcite ano, ze? Nakopnete me spravnym smerem, at nemusim
vymyslet vymyslene (ten skript).
--

Petr