Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Květen 14 07:49:30 CEST 2003

> pres Linux
> ethernet karty.
> dalsi verejne
>
> Proc Vam
> 	route add -net <sit> netmask <maska> dev eth1
> nestaci?

Opravdu je to tak jednoduche? To se mi nezda. To bude michat na eth1
privatni a public adresy? Osobne bez nejakych praktickych zkusenosti bych
predpokladal, ze by bylo lepsi tam pridat sitovku, takze by to bylo asi
takhle:
eth0 - IP adresa od providera pro pripojeni na net
eth1 - IP adresa od providera pro pripojeni PC s verejnyma adresama
eth2 - IP adresa z rozsahu 192.168.1.0 pro pripojeni PC s privatnimi
adresami

No a pak asi zalezi, jestli chce na net i z te privatni site. Pokud ano, tak
potrebuje iptables a pro ty public adresy asi neco jako DMZ. (predpokladam,
ze k tomu mu byly vlastne prideleny, jinak mi unika vyznam) Pokud ne, tak
skutecne staci jen routovani.

Ale radsi to prosim nekdo potvrdte nebo vyvratte, nemam s tim praxi. :-) At
nezmatu puvodniho tazatele.

TNX