Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Květen 14 10:40:34 CEST 2003

On Wed, 14 May 2003, Kovar Jan wrote:

> Opravdu je to tak jednoduche? To se mi nezda. To bude michat na eth1
> privatni a public adresy?

Ano, bude. A? :)

Jen je potreba jednu z IP adres nabindovat na tu sitovku, aby si stanice
uvnitr site s verejnymi IP adresami mohly nastavovat default gw patrici do
site.

Problem vidite v cem?

> Osobne bez nejakych praktickych zkusenosti bych
> predpokladal, ze by bylo lepsi tam pridat sitovku, takze by to bylo asi
> takhle:
> eth0 - IP adresa od providera pro pripojeni na net
> eth1 - IP adresa od providera pro pripojeni PC s verejnyma adresama
> eth2 - IP adresa z rozsahu 192.168.1.0 pro pripojeni PC s privatnimi
> adresami

A jakeho zlepseni takto dosahnete? Budete mit dva separatni segmenty,
takze budete muset tahat novou kabelaz (??), nebude mozne, aby stanice
mela jak IP adresu vnitrni site tak verejnou IP adresu, tedy dojde k
izolaci stanic s verejnou IP adresou od zbytku vnitrni site, atd.

Ovsem pokud toto je to jak se to ma ve vysledku chovat, pak samozrejme ano
:)

--
JiKos.