Diskless kernel nespusti init - VYRESENO

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Středa Květen 14 08:56:48 CEST 2003

On Tue, May 13, 2003 at 02:33:10AM +0200, Dan Bar wrote:

> Presne takto se projevovala instalace RH naklonovana z P4 na Pentium I.
> Problem byl v glibc - instalator pouzil verzi glib optimalizovanou pro
> i686. Stacilo tedy reinstall na glibc-i383 a init se konecne rozbehl.

No, to vite, ze to bylo ono! Ja uz jsem na to myslel pred tydnem, ale
predelal jsem jen knihovny v /lib/i686 a to asi bylo malo.
Je divne, ze v dokumentaci k etherboot nebo diskless-howto neni o tomhle
problemu ani zminka (aspon ja jsem si nevsiml) a pritom je dulezita vec,
na diskless stanice se prece pouzivaji spis stare sunky a klonuji se na
nadupanych serverech.
Diky za pomoc.

Zdravi Jaroslav Honsa.