aka architektura alebo co je s GENTOO ?

Peter Hudec hudecof na hudecof.net
Sobota Květen 10 16:16:15 CEST 2003

ahojte

tak som si chvilu nasiel cas a povedal som si, ze prestanem dekradovat
svoje PC na rychlu 386-ku a skusim nieco kompilovane na architekturu.

problem je v tom, ze nove GENTOO sa tvari byt strasne lenive a pomale,
dokanca pomalsie ako pretym moj DEBIAN (sid), ktory bol kompilovany na
386-ku.

Otazka znie: aku architekturu mam nastavit (march, mcpu) na svoj.
Momentalne mi vychadza PentuimIII, teda aspon podla toho na co som vzdy
kompiloval kernel. GCC - gcc version 3.2.2 20030322 (Gentoo Linux 1.4
3.2.2-r2)

LOAD stupa kedykolvek nad 2,3 a to nic nerobim, iba ma spustene KDE-cka.
este aky je presne rozdiel medzi MARCH a MCPU

---- CUT ---	(/proc/cpuinfo)
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 8
model name      : Celeron (Coppermine)
stepping        : 6
cpu MHz         : 874.718
cache size      : 128 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 2
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 sep mtrr pge mca
cmov pat pse36 mmx fxsr sse
bogomips        : 1736.70