Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Boruvka qWe na scnet.cz
Úterý Květen 13 21:20:19 CEST 2003

Dobry den,
    pouzijte alias na rozhrani do vnitrni site, napr. eth1 192.168.1.1
a eth1:0 1.2.3.4 pricemz 1.2.3.4 je jedna z Vam pridelenych IP.
Stanice potom mohou mit IP z rozsahu 192.168.1.x, nebo zbyvajici
IP z Vam prideleneho rozsahu. Ja pouzivam to, ze mam na stroji IP
z obou rozsahu (abych videl celou mistni sit), ale komunikaci se
serverem
z moji IP 192.168.1.x blokuji, abych se v internetu vydaval za vlastni
IP,
nikoli tu NATovanou jako ostatni co maji 192.168.1.x.

    Boruvka :))